پایگاه داده

پایگاه داده
 
هر چی که بخوای!!
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 16572
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

ایسوس نام خود را از   ((Pegasus))یا همان اسب بالدار یونان باستان گرفته است که در واقع نماد خرد و دانش است. این کمپانی تایوانی فعالیت خود را به عنوان یک تولیدکننده کوچک مادربرد آغاز نمود و اکنون از جمله کمپانی‌های نامدار حوزه فناوری با بیش از 12500 کارمند در سراسر جهان محسوب می‌شود. ایسوس محصولات خود را تقریبا در تمامی حوزه‌های فناوری اطلاعات ارائه می کند که از آن جمله می توان به قطعات کامپیوتر، لوازم جانبی، نوت‌بوک،تبلت، سرور و تلفن همراه اشاره نمود.

 

 

از جمله محصولات مهم ایسوس می‌توان به ((Taichi)) اشاره نمود که نوعی الترابوک با نمایشگر دورویه مالتی تاچ است که در نوع خود نظیر ندارد و در واقع ترکیبی بسیار زیبا از یک تبلت و نوت بوک است.
((Transformer Book ))  نام محصول دیگر این کمپانی است که نوعی الترابوک قابل تبدیل است و از یک سو نقش یک نوت‌بوک مبتنی بر هارد درایو را ایفا می‌کند و از طرف دیگر یک تبلت مالتی تاچ مبتنی بر ssd است.

این کمپانی با ارائه مجموعه تبلت‌های مبتنی بر ویندوز 8 و ویندوز RT خود، انتخاب را برای کاربران گوناگون آسان نمود و محصولات متنوعی را به بازار IT دنیا عرضه کرده است. ایسوس در سال 2012 میلادی بیش از 4168 جایزه بین‌المللی را به خود اختصاص داد که نوعی رکورد شکنی در این حوزه محسوب می‌شود.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, توسط givargiz